Κυριακή, Οκτωβρίου 06, 2019

Πόλεμος τα σημεία στίξης μέσα από τις έξι αισθήσεις...

Αποτέλεσμα εικόνας για hold me tight

Χτες τη νύχτα η ανάγκη μου να επικοινωνήσω με τους χρησμούς του κορμιού σου, με έβαλε σε ένα ταξίδι σκέψης και πόνου για ότι θέλησα και ότι άφησα. Σαν μαριονέτα που άλλος κρατά τι κορδέλες αιωρούμαι, παίζω και πονώ, πονώ και παίζω...
Χαράζω πάνω στο κορμί μου δρόμους, ίδιους με αυτούς που χάραξες και περπατήσαμε μαζί, ανάσα την ανάσα, πόνο τον πόνο, ηδονή την ηδονή και συνεχίζω να παίζω και να πονώ...
- Το θέλησες θυμάσαι?!

- Σε παρακαλώ μην φωνάζεις τόσο δυνατά τα αυτιά της ψυχή μου πονάνε ακόμα από τον βόμβο της λησμονιάς...
- Πως μπόρεσες και το έκανες?! Τι ήθελες να αποδείξεις? Την δύναμη του ανθρώπου όταν αποτελειώνει τον άλλο?!!!
- Σε παρακαλώ, σπαράζω ακόμα όταν το νιώθω και το θυμάμαι!!! Το κορμί μου ματώνει δεν αντέχω άλλο!!! Φύγε!!!!
- Και να πάω που, μέσα σου θα με κουβαλάς!!!
- Τι δεν κατάλαβες??? Θέλω να φύγεις!!! Χάσου!!!
- Πέφτω στα γόνατα και σε εκλιπαρώ, έχω ανάγκη να μείνω μέσα σου!!! Μη με ξεριζώνεις!!!
- Μη με πονάς άλλο!!! Φύγε!!!
- Δεν είναι αλήθεια, ακόμα θες να με κρατήσεις, ακόμα θέλεις να ξέρεις πως εσύ το επέλεξες να γίνει έτσι!!!
- Μη λες άλλα ψέματα!!! Σε βαρέθηκα να σε ακούω να μιλάς για αγάπη, δεν ήταν αγάπη αυτό, ένας τρελός χορός ήταν, ένας παροξυσμός της στιγμής ήταν!!!
- Μπορείς να πεις τα πάντα για αυτή την αγάπη, μπορείς να ξεχάσεις τις στιγμές, μπορείς να κλάψεις αν αυτό σε ικανοποιεί, αλλά, αλλά, το μόνο που δεν μπορείς να πεις είναι ότι δεν υπήρξε!!!
- Και που υπήρξε??? Κοίτα τι άφησε!!! Κοίτα τι άφησε!!! Κοίτα!!!
- Τι κάνεις εκεί??? Όχι μη το κάνεις!!! Μη το κάνεις αυτό!!!
- Φύγε!!! Είσαι ότι χειρότερο μου έτυχε!!!
- Έτυχε ε???
- Ναι έτυχε!!!
- Έτυχε που ένιωσες άνθρωπος? Έτυχε που άνοιξες την ψυχή σου? Έτυχε που με αγάπησες??? Λάθος στάλσιμο της Τύχης ήταν???
- Φύγε!!! Ακόμα εδώ είσαι??? Μην ακουμπάς εκεί πονάει!!! Θέλω να σε πονέσω το ίδιο, θέλω να νιώσεις το ίδιο, ένα ψέμα ήσουν, το ακούς? το βλέπεις???
- Η αρμύρα του κορμιού σου τις νύχτες που ακούμπαγα τις σπιθαμές σου δεν ήταν ψέμα.. ο ήχος των στεναγμών τις στιγμές της ηδονής δεν ήταν ψέμα... η μυρωδιά της αιθερικής σου μορφής δεν ήταν ψέμα, η όψη των σπαραγμών σου για τους μικρούς μας χωρισμούς δεν ήταν ψέμα... το βελούδινο άγγιγμα των χειλιών πάνω στο δικό μου κορμί δεν ήταν ψέμα..
- Πάψε, μη μιλάς άλλο, χάσου!!!
- Όχι το παιχνίδι είναι και των δύο, θα ακούσεις!!! θα δεις!!! θα μυρίσεις!!! θα γευτείς!!! θα αγγίξεις!!!
- Και στο τέλος θα μου ελέγχεις και την έκτη αίσθηση!!! Για αυτό σε πολεμάω!!! Για αυτό θέλω να φύγεις να χαθείς στη λήθη!!!
- Και να φύγω.. και να χαθώ... που νομίζεις ότι θα είμαι???    

1 σχόλιο:

Την καλή σας την κουβέντα