Παρασκευή, Οκτωβρίου 21, 2016

Θα μου δώσεις ότι θέλω?



Κάθομαι εκεί στο μπαρ και περιμένω τις φίλες μου, τον κοιτώ κλεφτά τόση ώρα που δήθεν κάνει πως φτιάχνει το πουκάμισό του και με κοιτάει. Τα χέρια του μακριά και δυνατά… μμμμμ με κάνει και σκέφτομαι διάφορα...

… λέω μέσα μου δεν μπορεί θα με πλησιάσει τον παρατηρώ καλύτερα, ψηλός, γυμνασμένος, μελαχρινός, όχι πολύ εξεζητημένος, αυτό ακριβώς που μου αρέσει σε ένα άνδρα, οι κολλητές έχουν αργήσει και εγώ περιμένω, του ρίχνω άλλη μια κλεφτή ματιά με τρελαίνει που λικνίζεται στους ρυθμούς του I’m feeling good της Nina, το πουκάμισο έχει κολλήσει πάνω του από τον ιδρώτα και τα δάχτυλά του παίζουν με τα βρεγμένα μαλλιά του. Το στήθος μου μέσα από μαύρο σατέν τοπάκι μου έχει
φουσκώσει επικίνδυνα. Με καρφώνει σκουπίζει το πρόσωπό του και ναι έρχεται προς το μέρος μου.

- Πες μου τι θα ήθελες τώρα…

- Μεγάλος πειρασμός αυτή η ερώτηση. Μπορείς να μου δώσεις ότι θέλω???

- Έχω γεννηθεί για αυτό …

- Έχεις τρομερή αυτοπεποίθηση… μμμμμμμμ μ’ αρέσει αυτό στον άνδρα, πάμε λοιπόν, πες μου από περιγραφές πως τα πας???

- Είμαι ειδικός κούκλα μου, δοκίμασέ με… όπως θες, όποτε θες, όπως θες...

- Θέλω κάτι δροσερό και ταυτόχρονα καφτό, θέλω να πέσει μέσα μου και με παρασύρει, θέλω κάτι κάπως ξινό και όχι απαραίτητα αλμυρό, να κάνει έρωτα με τον ουρανίσκο μου και να με κατακλύσει, δυνατό και ταυτόχρονα ερωτικό, να με κάνει να θέλω κι’ άλλο τόσο που να με ζαλίσει και να μην ξέρω τι κάνω, να μου κόψει τα γόνατα και να παρακαλάω να μην τελειώσει, το θέλω όχι αμέσως όλο αλλά σε δόσεις, λίγο – λίγο να με τυρρανάει και να με ξελογιάζει…

- Το έχω γυναικάρα μου… πάμε - αναφωνεί τρελός από χαρά..

- Κάντο τότε τι περιμένεις???? Του απαντώ αναμμένη

- Τι εδώ μέσα??? Μου απαντά απορημένος…

- Που αλλού θα έπινα ένα σφηνάκι Τεκίλα???

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααα Καλησπέρα σας…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την καλή σας την κουβέντα