Πέμπτη, Ιουλίου 02, 2015

Βόλτα στην Ελληνική Τηλεόραση..



Τι δεν έχω καταλάβει? Τι μου ξεφεύγει? Θυμάμαι πριν λίγο καιρό έπεφταν βροχή οι καταγγελίες στο ΕΣΡ αν τολμούσε κάποιος να δείξει κάτι που θα έθιγε τα Χρηστά Ήθη και Έθιμα της τυπικής κουλτουριάκης κοινωνίας των μεγαλοαστών. Ξεχνάει κανείς το φιλί των αντρών από το σίριαλ του Παπακαλιάτη?  Μήπως ξεχνάει κάποιος το ότι έγινε της κακομοίρας με την χαζαμάρα που είπε ο Τατσόπουλος για τον Θόδωρο Κολοκοτρώνη? Το υπονοούμενο που άφησε εκείνος ο κύριος, που μου διαφεύγει το όνομά του για τους Αρχαίους Έλληνες ότι τον πήδαγαν τον πίσω φράχτη?
Κατά κόρων Καταγγελίες για κάτι περίεργα μηνύματα που περνούσαν μέσα από διαλόγους για την διασάλευση των κανόνων της Κοινωνίας.
Και τώρα???
Τώρα δεν ανοίγει ρουθούνι που λένε ε???
Τώρα το ανέχεστε να μας κατατρομοκρταούν οι διάφοροι πληρωμένοι παπαγάλοι για την κατάσταση στην Ελλάδα?? Τη χώρα μας ρε πο@στη μου, την πατρίδα που όλοι λέμε πως θα την υπερασπιστούμε με νύχια και με δόντια, μέχρι της τελευταίας ρανίδας του αίματός μας... ok man που λένε και στο χωριό μου, εδώ κάτι δεν πάει καλά... Μάγκες εδώ κάτι μας έχει ξεφύγει.... Αλήτες μου μάλλον χάσαμε την πατρίδα...

http://www.newsbomb.gr/politikh/news/story/602664/kleon-grigoriadis-o-ithopoios-xeftilise-to-mega-on-air-kai-i-sarafogloy-ton-ekleise-vidhttp://www.newsbomb.gr/politikh/news/story/602664/kleon-grigoriadis-o-ithopoios-xeftilise-to-mega-on-air-kai-i-sarafogloy-ton-ekleise-vid

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την καλή σας την κουβέντα