Κυριακή, Σεπτεμβρίου 08, 2013

Να πως γεννήθηκα και γιατί...






Με γέννησε Αυτός και Αυτή που ήθελα να με γεννήσουν, με άφησαν και έπαιξα σε ολάνθιστα λιβάδια και έπιασα την Ενέργεια της Ζωής στα χέρια μου, με βύζαξε Αυτή με τον Όρμο.


Έπιασα στα χέρια μου τη Γη και την ξεχώρισα Ύλη, Ενέργεια, Κίνηση, Φως, Χρόνος, Χώρος, Αέρας, Γη, Πυρά, Νερό, είμαι τυχερός που ΖΩ, είμαι τυχερός που έχω την Επιλογή.


Μικροσυστάδες,  Ζωή, Φως, Πόνος, Χαρά, Λύπη, Θυμός, Ζήλεια, Φθόνος, Λαιμαργία, Διπροσωπία, Ψεύδος, Τύχη, Πλούτος, Φτώχεια, Γνώση, Άγνοια……



Θέλεις να σε μάθω?

 Το σώμα σου θα πλύνεις στην Κασταλία Πηγή, στα χέρια σου θα κρατήσεις φωτιά από την οπή της Περσεφόνης, Χρησμό θα πάρεις. Στα χέρια σου την Γνώση θα κρατήσεις και σε λίγο θα την λησμονήσεις
Την γλώσσα βρήκες και εμένα ξέχασες, από ποια πύλη πέρασες?

 Ποιος Φύλακας σε άφησε Στην Λήθη να περάσεις?

 Τα χέρια σου κάτω από Νερό θα βάλεις

 «Όπως τρέχει το Νερό έτσι φεύγει το κακό……»

 Φωτιά έβαλες να κάψεις τα…… παλιά
«Όπως καίει η Φωτιά έτσι να κάψει τα παλιά και μέσα από την στάχτη την καυτή μια Νέα Ζωή να γεννηθεί…… »
Στον Αέρα Φώναξε Δυνατά

 «Όπως φυσάς και παίρνεις το κύμα μακριά έτσι πάρε τα παλιά……»

Στην Γη έσκαψες και να βάλεις βαθιά
«Μέσα εδώ σε θάβω ένα να γίνεις με την Γη… και όποτε το θέλω ΕΓΩ τότε να βγεις από κει»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την καλή σας την κουβέντα