Δευτέρα, Αυγούστου 26, 2013

Δεν γίνεται αλλιώς...


Να !! αυτή την στιγμή θα ήθελα να κρατήσω στις χούφτες του μυαλού μου, τώρα που η μεγαλοπρέπεια της αγάπης ξεγυμνώνεται μπροστά μου. Τώρα που ακόμα και αυτές οι μικρές σου ατέλειες,  μοιάζουν σαν πίνακας του Botticelli. Αγαπάω την μικρή ρυτίδα που ανατέλλει στο περίγραμμα του προσώπου σου. Σαν ποτάμι ορμητικό αισθάνομαι που θέλω να ξεχυθώ και χαράξω και την παραμικρή σου σχισμάδα.




Σαν άλλος εξερευνητής,  γη στη γη να σε ψάξω και να σε κατακτήσω. Να φωνάξω στις χαραμάδες της ύπαρξής σου και η ηχώ μου να ακουστεί σε όλη σου την επιφάνεια. Άλλος να μην περάσει, άλλος να μην πατήσει, άλλος να μην φτάσει. Μόνο εγώ.

Μόνο εγώ να αγγίζω τα σημάδια από τραύματα παλιά και να σου ψιθυρίζω θα περάσει, άφησε σημάδι αλλά θα περάσει, άστο μη το κοιτάς θα το προσέχω εγώ για σένα.


Ναι έτσι σ’ αγαπώ, εγωιστικά, ατομιστικά.

Μόνο εγώ να μπαίνω στις πιο βαθιές σκέψεις σου και στα μύχια του κορμιού σου. Η δική μου φλόγα να καίει μυαλό και ψυχή.

Μόνο η τρέλα μπορεί να ξεπεράσει αυτό που αισθάνομαι και πάλι ακόμα και αυτή στέκεται αποσβολωμένη και παρακολουθεί του μυαλού το παρακάτω.

Διεστραμμένη η υπόσταση του ανθρώπου που αγαπά, αλλά αλλιώς δεν γίνεται.

Πως μπορείς να αγαπάς αν δεν κάνεις ταυτόχρονα έρωτα και με την τρέλα. Τρεις πάνω στο κρεβάτι της ηδονής, Εσύ, εγώ και η Τρέλα.  

Έτσι άγρια να ξεχύνομαι και να μαζεύομαι πάλι, να σε λιώνω, να σε απογειώνω και πάλι να σε ρίχνω στην αγκαλιά της τρέλας.

Χυμούς να ρουφώ και εκεί στο τέλος χωρίς ανάσα, χωρίς αντοχές να φωνάζω παραδίνομαι αλλά και συνεχίζω.

Δεν υπάρχει σου λέω Λογική, είμαι ένα κορμί που κείτεται από πάθος σε πάθος μέσα σου. Ποιο κορμί που σπαρταράει από προσμονή έδωσε λογικής τροφή στο πνεύμα??  

Δεν θέλω εξηγήσεις, δεν ψάχνω για ζητούμενα. Μόνο εσένα θέλω να μπορώ να στο λέω, να στο φωνάζω, να στο δείχνω πόσο πολύ σε Θέλω και πόσο πολύ σε αγαπώ.

Και αν ψέματα βγουν όλα στο τέλος, εμένα δεν με νοιάζει, αν η εξερεύνηση αυτή στο Τέλος της ζωής μου με οδηγήσει θα πω πως κατάφερα και έζησα κοντά σου, πλάι σου, γύρω σου, μέσα σου.

Ναι έτσι σ’ αγαπώ, εγωιστικά, ατομιστικά....  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την καλή σας την κουβέντα