Τρίτη, Ιουνίου 30, 2015

Καλή μας νύχτα...

Μας βλέπουν οι θεοί και μειδιούν.. Το έθνος το τρανό των ραψωδών καμάρι, πως το κεφάλι έσκυψε και έχασε τη χάρη.
Μας βλέπουν οι θεοί και κέρωσαν.. Ελλάδα χώρα του Φωτός πως έγινες σκοτάδι;
Η Ελλάδα αγκομαχεί από την αγωνία, ο φόβος την κυρίεψε και έγινε μανία. Ξένοι με πρόθεση τάχα να με βοηθήσουν, την ιστορία ξέχασα των μακρινών μας χρόνων. Κανείς χωρίς αντάλλαγμα σε τούτη την πορεία, με έγδυσαν με βίασαν μα όρθια πάλι στέκω.
Το πείσμα η αγάπη μου έγιναν αιτία, να λυτρωθώ να γεννηθώ ξανά, και να αγναντέψω πάλι, τον Ουρανό, την Θάλασσα, τον Ήλιο τον Τρανό.

Ο Χίτλερ μαθαίνει για τα ΑΤΜ με 60 ευρώ όριο ανάληψης

ΚΛΑΙΩ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΛΙΑ... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...

ΕΔΩ ΤΑ ΚΑΛΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ...

ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΠΤΥΕΛΟΔΟΧΕΙΟ ΤΟΥ ΣΟΙΜΛΠΕ.. ΤΕΛΙΚΑ?

Οργή κατά Mega για το «ντύσιμο» ρεπορτάζ με φωτό από Νότια Αφρική του 2012!

Έχουμε δει πολλές «πατάτες» στα ΜΜΕ, τόσο τα διεθνή όσο και τα εγχώρια αλλά αυτό πραγματικά μας ξεπερνάει!
Να δούμε σε μεγάλο κανάλι και μάλιστα σε υποτίθεται έγκυρο ρεπορτάζ για την κρίση και τον κόσμο –κυρίως τους ηλικωμένους- στα ATM, φωτογραφία από άλλη Ήπειρο και άλλα χρόνια, ως σημερινή και μάλιστα ως φωτογραφία που αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα στα μηχανήματα ανάληψης των τραπεζών!
Η συγκεκριμένη φωτογραφία που δείχνει δύο μεγάλης ηλικίας γυναίκες να κάνουν ανάληψη από ATM με τη μία να «φυλάει τα νώτα» της άλλης κυκλοφορεί τις τελευταίες μέρες στα social Media κυρίως εν ίδει πλάκας μεταξύ των Ελλήνων για όλα όσα συμβαίνουν στη χώρα μας τα τελευταία 24ώρα! Αυτή η πραγματικά αστεία φωτογραφία, ως εικόνα, όχι ως γεγονός, επιλέχθηκε από το Mega προκειμένου να «ντύσει» οπτικά μέρος τους ρεπορτάζ που έγινε από το κανάλι για το τι συμβαίνει στα ATM των τραπεζών και για τα μέτρα ασφαλείας που αναμένεται να πάρει το κράτος για να προστατεύσει τους ηλικιωμένους που θα πάνε στα υποκαταστήματα των τραπεζών που θα είναι ανοιχτές για να εισπράξουν μέρος των συντάξεών τους. Ε, ντροπή! Η εν λόγω φωτογραφία είναι από το 2012 και δεν έχει καμία σχέση με το σήμερα και την Ελλάδα! Και δεν έχει καν τραβηχτεί στην Ελλάδα! Τότε τραβήχτηκε στη Νότια Αφρική! Δεν το κατάλαβαν αυτό στο Mega; Ή απλά βόλευε η εικόνα για αυτό που ήθελαν να περάσουν; Ότι από τα δύο κι αν ισχύει είναι ένα βαρύ πλήγμα στην αξιοπιστία ενός καναλιού. Οποιουδήποτε καναλιού σε οποιαδήποτε από τις δύο περιπτώσεις. Είτε από λάθος, είτε από σκοπιμότητα. Εννοείται ότι το τηλεοπτικό ατόπημα κυκλοφορεί ήδη στο διαδίκτυο και έχει ξεσηκώσει την οργή του κόσμου για την κοροϊδία.

ΑΓΡΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑ



ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ... ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ..

Το μέτρημα


ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΡΑΓΙΑ??? !!! ΩΡΑ ΝΑ ΜΕΤΡΗΘΟΥΜΕ... ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ...

Σάββατο, Ιουνίου 27, 2015


Να και μια φορά που ο τρομοκράτης άρχισε να τρομοκρατείται...
Τι το θες το γυμναστήριο??? Κάνε μια βόλτα στο Euroworking group να δεις πως σφίγγουν οι κ@λοι...
Καλημέρα σας...

Παρασκευή, Ιουνίου 26, 2015

Φάλαινα ή Γοργόνα ???

 Πριν καιρό στην πόρτα ενός γυμναστηρίου πάνω στη φωτογραφία μιας αδύνατης γυναίκας υπήρχε το ερώτημα: "Αυτό το καλοκαίρι θελεις να μοιάζεις με φάλαινα ή με γοργόνα;"
Μια γυναίκα, λοιπόν, απάντησε:
"Αγαπητοί μου, οι φάλαινες είναι περιτρυγιρισμένες από φίλους (δελφίνια, φώκιες, κλπ.), είναι σεξουαλικά ενεργές και μεγαλώνουν τα παιδιά τους με αγάπη και τρυφερότητα. Διασκεδάζουν με δελφίνια και τρώνε γαρίδες. Κολυμπάνε όλη την ημέρα και ταξιδεύουν σε υπέροχα μέρη όπως η Παταγωνία, στον κοραλλιογενή ύφαλο της Πολυνησίας. Τραγουδάνε υπέροχα. Τις αγαπάνε όλοι και ενδιαφέρονται όλοι για την υγεία τους και την προστασία τους…

Οι γοργόνες δεν υπάρχουν. Αλλά ακόμη και εάν υπήρχαν θα έτρεχαν σε ψυχολόγους γιατί θα είχαν διχασμένη προσωπικότητα: γυναίκα ή ψάρι; Δεν θα είχαν σεξουαλική ζωή και επομένως ούτε παιδιά. Ναι θα ήταν όμορφες αλλά μοναχικές και λυπημένες.
Και τέλος πάντων ποιός θέλει ένα κορίτσι δίπλα του που μυρίζει ψαρίλα;;;

Χωρίς καμία αμφιβολία θα προτιμούσα να είμαι φάλαινα…
Το να είσαι αδύνατος δεν σημαίνει ότι είσαι όμορφος. Οπότε προτιμώ να συνεχίσω να τρώω παγωτό με τα παιδιά μου, να πηγαίνω σε δείπνο με τον άντρα μου, να πίνω με τους φίλους μου…. ‪#‎4momsgr‬ ‪#‎σκέψεις‬ ‪#‎λόγια‬
Πηγή: DailyTransformations

ΠΟΣΟ ΑΛΛΟ ΠΙΑ???



ΑΛΗΤΙΚΕΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΕΣ, ΕΙΜΑΙ ΒΡΟΜΟΜΟΥΤΡΟ ΤΟ ΞΕΡΩ, ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ... ΕΚΑΝΑ ΠΛΑΚΑ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΛΟΜΗΤΩΡ ΜΟΥ (ΜΑΝΑ) ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ, (ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΡΩΓΑΜΕ, ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΡΙΟ Ή ΣΤΟ ΦΑΓΗΤΟ Ή ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΤΟ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙΣ... ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ) ΤΗΣ ΕΙΠΑ ΠΩΣ ΘΑ ΤΗΣ ΚΟΠΕΙ ΤΟ ΕΚΑΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΑ, ΘΑ ΑΚΡΙΒΙΝΕΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΕΥΔΑΠ, ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΜΠΛΑΒΙΑΖΕΙ, ΤΗΣ ΕΔΩΣΑ ΥΠΟΓΛΩΣΣΙΟ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΤΩΣΗΣ ΤΩΝ ΒΑΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΟ ΠΑΝΤΕΙΟ, ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ... ΑΛΛΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ , ΕΧΩ ΕΛΠΙΔΕΣ ΝΑ ΓΙΝΩ ΒΟΗΘΟΣ ΜΕΝΤΙΟΥΜ???

Κυριακή, Ιουνίου 21, 2015

Θερινό Ηλιοστάσιο






Στην Αρχαία Ελλάδα η νύχτα του Ηλιοτρόπιου, ήταν η γιορτή μιας ερωτικής μαγείας, με τους νέους να ανταλάσσουν ερωτικούς όρκους και να πηδούν πάνω από τις φωτιές για να εξαγνίσουν αυτούς τους όρκους αποδιώχνοντας κάθε επιβουλή. Ηταν οι φωτιές της τύχης, πηδώντας πάνω από τις φλόγες τρεις φορές.

Οι Δρυίδες των αρχαίων Κελτών της Βρετανίας στο Στόουνχετζ γιόρταζαν τις «Φωτιές της ακτής». Στα ερείπια του Stonehenge, η ανατολή του θερινού ηλιοστασίου εμφανίζεται στον ορίζοντα σε ευθυγράμμιση με την ογκώδη κύρια πέτρα του μνημείου και κάθε χρόνο, τουρίστες από κάθε γωνιά του κόσμου επισκέπτονται το μνημείο αυτή την ημέρα.


«Μυώ», κρατώ το στόμα μου κλειστό

Εκ των πραγμάτων, από καταβολής τους, οι γιορτές με τις φωτιές του Ηλιοτρόπιου, έχουν ένα εξαγνιστικό χαρακτήρα, αλλά και έναν αποκρυφισμό, καθώς οι τελετουργοί που μετέχουν, πηδώντας πάνω από τις φωτιές, κρατούν καλά κρυμμένες τις ευχές που κάνουν.

Είναι -εκτός των άλλων- και φωτιές μύησης. «Μυώ», θα πει, κρατώ το στόμα μου κλειστό.

Το «αμίλητο νερό» στη γιορτή του Κλήδονα, που συμπίπτει με τις φωτιές του ηλιοτρόπιου, αλλά και οι κρυφές σκέψεις που κάνουν όσοι παίρνουν μέρος στα δρώμενα της πρώτης νύχτας του καλοκαιριού, οι μαντικές και μαγικές ιδιότητες του «αμίλητου νερού», σε συνδυασμό με τη δύναμη της φωτιάς να κάνει τις ευχές πραγματικότητα, είναι στοιχεία που έχουν μυητικό χαρακτήρα.

«Ὁ μεγαλύτερος ἥλιος ἀπὸ τὴ μιὰ μεριὰ
κι ἀπὸ τὴν ἄλλη τὸ νέο φεγγάρι
ἀπόμακρα στὴ μνήμη σὰν ἐκεῖνα τὰ στήθη.
Ἀνάμεσό τους χάσμα τῆς ἀστερωμένης νύχτας
κατακλυσμὸς τῆς ζωῆς...» Γιώργος Σεφέρης, Θερινό Ηλιοστάσι





Ηλιοστάσιο ονομάζεται η χρονική στιγμή κατά την οποία ο άξονας της Γης εμφανίζεται στραμμένος όσο περισσότερο προς ή μακριά από τον Ήλιο συμβαίνει κατά την ετήσια τροχιά της Γης γύρω από αυτόν.

Αυτό ισοδυναμεί με τον Ήλιο να βρίσκεται στο ψηλότερο ή στο χαμηλότερο σημείο (ετήσιο ) του ουρανού που βρίσκεται ποτέ το μεσημέρι, όπως εμφανίζεται σε εμάς πάνω στην επιφάνεια της Γης.

Η ημέρα του ηλιοστασίου είναι είτε η μεγαλύτερη (το Καλοκαίρι-Θερινό ηλιοστάσιο) είτε η μικρότερη (το Χειμώνα-Xειμερινό ηλιοστάσιο) μέρα του έτους για όλες τις περιοχές της γης εκτός από τους Τροπικούς.

Η λέξη προέρχεται από το «ήλιος» και το «στέκομαι»/«στάση» επειδή κοντά στα ηλιοστάσια (λίγες ημέρες πριν ή μετά) ο Ήλιος φαίνεται να επιβραδύνει τη φαινομενική κίνησή του προς τα βόρεια ή προς τα νότια (κίνηση στην απόκλιση), μέχρι που την ημέρα του ηλιοστασίου αυτή η κίνηση μηδενίζεται και αντιστρέφεται. Εξίσου ορθό ετυμολογικώς είναι και το συνώνυμο «ηλιοτρόπιο» (βλ. παρακάτω, Πολιτιστικές επιδράσεις και λαογραφία). Με την ευρύτερη σημασία, ο όρος «ηλιοστάσιο» σημαίνει και την ημέρα που παρατηρείται αυτό το φαινόμενο, δύο φορές τον χρόνο, τον Ιούνιο και τον Δεκέμβριο. Τα ηλιοστάσια, όπως και οι ισημερίες, συνδέονται αναπόσπαστα με τις εποχές του έτους. Σε κάποιες χώρες ή γλώσσες θεωρείται ότι αρχίζουν ή διαχωρίζουν τις εποχές, ενώ σε άλλες θεωρούνται τα κέντρα τους.

Τα ηλιοστάσια συμβαίνουν και για τους άλλους πλανήτες. Ορίζονται αντίστοιχα ως οι χρονικές στιγμές κατά τις οποίες ο άξονας περιστροφής του πλανήτη εμφανίζεται στραμμένος όσο περισσότερο προς ή μακριά από τον Ήλιο συμβαίνει κατά την ετήσια τροχιά του πλανήτη γύρω από αυτόν.





Ο θεός Ήλιος και το θερινό ηλιοστάσιο

Οι πρώτοι εορτασμοί του θερινού ηλιοστασίου χρονολογούνται πριν από 5.000 χρόνια. Σχεδόν όλοι οι αρχαίοι πολιτισμοί διοργάνωναν πολυήμερες γιορτές για να τιμήσουν τον Ήλιο καθώς τότε λατρεύοντας σαν θεός μιας και ήταν μία από τις πρώτες «επαφές» που είχαν οι πρωτόγνωροι άνθρωποι με το άγνωστο.

Όπως είναι γνωστό, και οι Έλληνες λάτρευαν τον Ήλιο που σύμφωνα με την μυθολογία ήταν Τιτανίδης, παιδί του Υπερίωνα και της Θείας ενώ είχε δύο αδερφές, την Σελήνη και την Ηώ. Από τον 5ο αιώνα π.Χ. με την πλήρη επιβολή του δωδεκάθεου, ο Ήλιος δεν θεωρούνταν αυτοτελής θεότητα αλλά έγινε ένα με τον θεό Απόλλωνα.

Εκτός όμως από την ελληνική μυθολογία, αναφορές στον θεό ήλιο βρίσκονται και σε άλλους λαούς. Συναντάμε λοιπόν τον Σαμάς των Βαβυλωνίων, τον Βαάλ των Ασσυρίων τον Ελ των Φοινίκων και των Χαναναίων, τον Μολώχ των Αμμωνιτών, τον Χιμώχ των Μωαβιτών, τον Άμμωνα Ρα και τον Φθά των Αιγυπτίων, τον Σούρυα των Ινδών, τον Μίθρα των Περσών, τον Σολ των Λατίνων, τον Γιαρίλα των Σλάβων, τον Μπελένος των Κελτών καθώς και τον θεό Ίντι στους Ίνκας και στους Ατζέκους.

Όλοι οι παραπάνω πολιτισμοί λάτρευαν σε ετήσια βάση του θεό Ήλιο με πολυήμερες γιορτές που περιελάμβαναν επικλήσεις και μαζικές θυσίες ζώων.



Από τους Δελφούς στον Όλυμπο

Αυτή η κωδικοποιημένη γλώσσα ονομάστηκε «Ιερή Γεωμετρία» και αποκαλύπτεται από τις θέσεις των ιερών που συνδέονται μεταξύ τους με τρίγωνα και κύκλους όπως αποδεικνύεται αν κοιτάξει κανείς σ’ ένα χάρτη και σημειώσει την ακριβή θέση των αρχαίων ναών. Πρόκειται για μια μυστική διασύνδεση που όταν μια μέρα αποκωδικοποιηθεί πλήρως ίσως αποκαλύψει αναπάντεχα πράγματα. Θα μπορούσε να πει κανείς πως κάθε ναός είναι μια λέξη. Όμως, εφ όσον συνδέεται με άλλους ναούς σε ομάδες τριγώνων, κύκλων κλπ όλες αυτές οι «λέξεις» σχηματίζουν μια πρόταση. Ποιο μυστικό άραγε να αποκαλύπτει αυτή η πρόταση; Τι θα έχει να διηγηθεί για το φως και το σκοτάδι, για τη γη και τον έναστρο ουρανό, για το Θεό και τον άνθρωπο;

Πάντως, σύμφωνα με σχετικές μελέτες, η ύπαρξη ευθυγραμμίσεων των ιερών ήταν παρούσα πριν από την εποχή των Πυθαγορείων. Προφανώς υπήρξαν μεγάλοι δάσκαλοι, ή απώτατη γνώση που είχε διασωθεί από τους κατακλυσμούς, βάσει της οποίας επιλέχθηκαν οι τόποι όπου κατασκευάστηκαν οι αρχαίοι ναοί. Όμως ,με το πέρασμα του χρόνου οι αληθινοί λόγοι ξεχάστηκαν. Παρ’ όλα αυτά ,δεν υπάρχει αμφιβολία πως οι ναοί και τα ιερά σχετίζονταν με κάτι αστρονομικό. Η μυστική τους διασύνδεση ήταν ο ουρανός.

Σημαντικό ρόλο σ’ αυτό έπαιζαν οι Ισημερίες και τα Ηλιοστάσια που στην αρχαιότητα συνέπιπταν με διαφορετικές αστρονομικές θέσεις από τις σημερινές. Η εαρινή Ισημερία καθοριζόταν από τον Ταύρο και η φθινοπωρινή από τον Αετό ή Σκορπιό ενώ το θερινό ηλιοστάσιο ήταν στον Λέοντα και το χειμερινό στον Υδροχόο. Όμως, από τότε υπήρξε μια μετατόπιση της εκλειπτικής κι έτσι σήμερα η εαρινή ισημερία καθορίζεται από τον Κριό, η φθινοπωρινή από τον Ζυγό ενώ το θερινό και το χειμερινό ηλιοστάσιο σχετίζονται αντίστοιχα με τον Καρκίνο και τον Αιγόκερω.

Όλα αυτά αποτελούν στίγματα για τη χαρτογράφηση των αρχαίων ιερών. Μας δείχνουν για άλλη μια φορά πως τίποτα δεν είναι ξεκομμένο και μοναχικό και ότι όλα είναι αλληλοσυνδεδεμένα πάνω σε ένα παγκόσμιο γεωδαιτικό δίχτυ. Σαν αυτό που απεικονίζεται στον ομφάλιο λίθο των Δελφών. Οι Δελφοί είχαν άμεση σχέση με τον κοσμικό άξονα που συνδέει τη γη με τον ήλιο. Ο Απόλλων θεωρείτο φύλακας των Πυλών και των Δρόμων των Ηλιοστασίων. Πού βρίσκονταν αυτές οι πύλες για άλλες διαστάσεις;

Σύμφωνα με αρχαίες παραδόσεις η πύλη απ΄όπου ανέβαιναν οι ψυχές στον ουρανό ήταν η κορυφή του Ολύμπου. Είναι η πόρτα των θεών. Όσοι έχουν μελετήσει την Οδύσσεια θα βρουν δυο αντίστοιχες πύλες στη σπηλιά της Ιθάκης, εκεί όπου πρωτοφτάνει ο Οδυσσέας ύστερα από τις περιπλανήσεις του. Από τη μια είσοδο έμπαιναν οι θνητοί και από την άλλη οι θεοί.

Η Επιστροφή του Φωτός

Όσο για τις αρχαίες πύλες της ισημερίας τοποθετούνται : η νότια στο Ταίναρο, αντιπροσωπεύοντας την είσοδο για τον ’δη ενώ η βόρεια τοποθετείτο στον Όλυμπο. Οι Δελφοί βρίσκονταν στην διασταύρωση των αξόνων του ζωδιακού ανάμεσα στις ισημερίες και τα ηλιοστάσια. Αυτό που συμβαίνει όμως με τα αρχιτεκτονήματα έχει την αντιστοιχία του και στο ανθρώπινο σώμα.

Αντίστοιχα, ο κάθετος άξονας βορά –νότου συμβολίζει τον κορμό και το όρθιο σώμα ενώ ο οριζόντιος Ανατολής- Δύσης αντιστοιχεί στο διάφραγμα. Το χειμερινό ηλιοστάσιο ταυτίζεται με το βορά, το θερινό με το νότο, η εαρινή ισημερία με την ανατολή και τη φθινοπωρινή με τη δύση. Έτσι, ο κάθετος άξονας, είναι τα ηλιοστάσια και ο οριζόντιος οι ισημερίες. Η κάθοδος των ψυχών στο πεδίο της ύλης συμβολίζεται από το θερινό ηλιοστάσιο στον Καρκίνο επειδή από εκείνη τη μέρα και μετά αρχίζει το φως να λιγοστεύει και το σκοτάδι να κατακτά όλο και μεγαλύτερο μέρος του 24ωρου.

Έτσι, αντίστοιχα, οι ψυχές φεύγουν από το μέγιστο φως και εισέρχονται στο σώμα και στην υλική ζωή που σιγά-σιγά τις κάνει να ξεχνούν τη θεία καταγωγή τους. Αυτή η λησμονιά αντιπροσωπεύεται από το σκοτάδι που αυξάνεται σε βάρος του φωτός. Η αντίστροφη διαδικασία συμβαίνει στο Χειμερινό ηλιοστάσιο όταν από τη μέγιστη νύχτα περνάμε σταδιακά στο ολοένα αυξανόμενο φως. Αυτή η επιστροφή ή έλευση του φωτός στην αρχαιότητα είχε ταυτιστεί με τα Μιθραικά μυστήρια ενώ στον χριστιανικό κόσμο με την έλευση του Χριστού, του οποίου η έλευση στη γη , ως Φως του κόσμου , τοποθετείται στις 25 Δεκεμβρίου, δηλαδή πολύ κοντά στο χειμερινό ηλιοστάσιο.

Όμως, όχι μόνο ισημερίες και ηλιοστάσια αλλά και ολόκληροι αστερισμοί είναι «απεικονισμένοι» στις θέσεις και στην αρχιτεκτονική των αρχαίων ναών επιβεβαιώνοντας πως η ιερή γεωμετρία δεν είναι ένα ανθρώπινο εφεύρημα αλλά μια ανακάλυψη. Υπάρχει παντού γύρω , έξω και μέσα μας. Εμείς απλώς την ανακαλύπτουμε ενώ οι αρχαίοι Έλληνες προσπάθησαν να την σεβαστούν, αντίθετα από το σημερινό πολιτισμό που χτίζει τα κτίριά του ως έτυχε δίχως σοφία και γνώση και δίχως αναφορά στο συμπαντικό. Αργά ή γρήγορα , όμως, η χαμένη σοφία θα ανακτηθεί. Τότε, η ανθρωπότητα θα βρει τον αληθινό προορισμό της.




Η γιορτή του Κλήδονα είναι μια από τις αρχαιότερες εκφράσεις του παραδοσιακού πολιτισμού της ελληνικής υπαίθρου. Κατάγεται από τις τελετουργίες καθαρμού και μαντείας της Αρχαίας Ελλάδας και βασίζεται στην πίστη για τη μαγική δύναμη του λόγου, δηλ. ότι ο λόγος μπορεί να επηρεάσει την εξέλιξη των πραγμάτων:
Στο πλαίσιο μιας τελετουργίας, τα σημαινόμενα του εκφωνούμενου λόγου μπορούν να γίνουν πράξη.
Ειδικότερα, η λέξη κλήδονας μαρτυρείται από την αρχαϊκή εποχή (-8ος -7ος
αιώνας), στα έπη του Ομήρου και του Ησιόδου, με τους τύπους κληδών – κληηδών – κλεηδών – κληδόνα, που η αρχική τους σημασία είναι φωνή, φήμη, θεϊκός λόγος, προφητεία. Για την πίστη στην δύναμη του λόγου και τις συναφείς τελετουργίες σώζονται μαρτυρίες από τους Αρχαίους συγγραφείς, τον Ησίοδο [Έργα και Ημέραι, 763-764], τον Πλούταρχο [Περί Ίσιδος και Οσίριδος, 356 Ε], τον Αιλιανό [Περί ζώων ιδιότητος, 11], τον Δίωνα Χρυσόστομο [Λόγοι, 32, 364 D], ενώ η σχέση του λόγου με τα πράγματα ως φιλοσοφικό (και γλωσσολογικό) πρόβλημα αποτέλεσε αντικείμενο των πλατωνικών διαλόγων.



Πηγή : Miracle Synthesis,xronontoulapo.blogspot.gr, keritisriver.blogspot.com,






Μπαμπά μου και μέντορά μου...



Χρόνια πολλά σε όλους τους πατεράδες, μπαμπάδες, μπαμπούλιδες...
Εύχομαι ολόψυχα να είστε περήφανοι γεννήτορες και τα παιδιά σας να είναι υπερήφανα για εσάς... 
Μπαμπά μου και μεντορά μου σε αγαπώ πολύ και μου λείπεις πολύ...

Παρασκευή, Ιουνίου 19, 2015

Βαλίτσα...


ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΒΑΛΙΤΣΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΛΕΝΕ ΖΩΗ ΚΟΥΒΑΛΑΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΕΣΑ ΟΛΟ ΚΑΙ ΧΩΡΑΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ... ΜΟΝΟ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ Σ΄ΑΓΑΠΩ ΞΕΧΥΛΙΣΕ ΚΑΙ ΒΑΡΥΝΕ ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΣΗΚΩΣΩ ΠΙΑ...

Δευτέρα, Ιουνίου 15, 2015

Καλησπέρα...

ΠΟΛΕΜΑ ΟΣΟ ΘΕΣ, ΣΚΟΤΩΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ, ΤΟΥ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΜΑΣ, ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ ΚΑΣΤΡΑ, ΠΑΡΕ ΠΟΛΕΙΣ, ΗΠΕΙΡΟΥΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΣ...

Παρασκευή, Ιουνίου 12, 2015

cyta ψηλά και αγνάντευε...

ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΟΤΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΝTELECOMS ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ... ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΝΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΣΑΣ ΑΠΑΞ, ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ 5 ΚΑΙ 6 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΚΟΙΝΗΣ ΗΣΥΧΙΑΣ??? ΑΣΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΟΝ...
Φωτογραφία της Alitissa Imerisio Neopoleio.

Τετάρτη, Ιουνίου 10, 2015

Δεν χρειάζονται πολλές κουβέντες...


Ο κυρίαρχος των δυο κόσμων... Αλέξανδρος Γ΄ ο Μακεδών ή Αλέξανδρος ο Μέγας ή Μέγας Αλέξανδρος. Γεννήθηκε στην Πέλλα της Μακεδονίας τον Ιούλιο του έτους 356 π.Χ.
Πέθανε στην Βαβυλώνα, στο παλάτι του Ναβουχοδονόσορα Β' στις 10 Ιουνίου του 323 π.Χ., σε ηλικία ακριβώς 32 ετών και 11 μηνών.

ΔΙΣΤΟΜΟ



Στις 10 Ιουνίου του 1944 ο Fritz Laufenbach, λοχαγός των SS του 2ου λόχου του 1ου τάγματος του 7ου τεθωρακισμένου συντάγματος της αστυνομίας SS, έλαβε διαταγή να μετακινήσει τον λόχο του από την Λειβαδιά προς το Δίστομο, Στείρι και Κυριάκι με σκοπό τον εντοπισμό ανταρτών στην δυτική πλευρά του Ελικώνα. Σαν δόλωμα οι Γερμανοί είχαν 2 επιταγμένα Ελληνικά φορτηγά γεμάτα με άνδρες των SS μεταμφιεσμένους σε χωρικούς, που προπορεύονταν της κύριας φάλαγγας. Ταυτόχρονα ο 10ος και 11ος λόχος του 3ου τάγματος από την Άμφισσα κατευθυνόταν προς το Δίστομο για να συναντήσουν τον 2ο λόχο. Οι 3 λόχοι συναντήθηκαν χωρίς να έχουν εντοπίσει αντάρτες εκτός από 18 παιδιά που κρύβονταν σε γύρω στάνες. Έξι από τα παιδιά που προσπάθησαν να δραπετεύσουν εκτελέστηκαν. Οι Γερμανοί μπήκαν στο Δίστομο και εκφοβίζοντας τους χωρικούς έμαθαν ότι υπήρχαν αντάρτες στο Στείρι. Ο 2ος λόχος κατευθύνθηκε προς τα εκεί και στην θέση Λιθαράκι ,περιοχή του Στειρίου έπεσε σε ενέδρα των ανταρτών του 11ου λόχου του 3ου τάγματος του 34ου συντάγματος του ΕΛΑΣ. Η μάχη του Στειρίου ήταν σκληρή και κράτησε περίπου μέχρι τις δύο το μεσημέρι αναγκάζοντας τους Γερμανούς σε οπισθοχώρηση.
Αν και από το χωριό Δίστομο τα Γερμανικά στρατεύματα δεν δέχθηκαν κάποια πρόκληση (αν και μεταπολεμικά το ισχυρίστηκαν οι Γερμανοί κατηγορούμενοι της σφαγής), για λόγους αντεκδίκησης ο 2ος λόχος του 8ού Συντάγματος της 4ής Αστυνομικής Τεθωρακισμένης Μεραρχίας Γρεναδιέρων των Ες Ες και άρχισε την σφαγή όσων κατοίκων έβρισκαν στο χωριό. Η μανία τους ήταν τόσο μεγάλη, ώστε δεν ξεχώριζαν από το μακελειό ούτε τα γυναικόπαιδα ούτε τους ηλικιωμένους. Τον ιερέα του χωριού τον αποκεφάλισαν, βρέφη εκτελέστηκαν και γυναίκες βιάστηκαν πριν θανατωθούν. Η σφαγή σταμάτησε μόνον όταν νύχτωσε και αναγκάστηκαν να επιστρέψουν στην Λειβαδιά, αφού πρώτα έκαψαν τα σπίτια του χωριού. Οι εκτελέσεις συνεχίστηκαν και κατά την επιστροφή των Γερμανών στην βάση τους, καθώς σκότωναν όποιον άμαχο έβρισκαν στον δρόμο τους. Οι νεκροί του Δίστομου έφτασαν τους 228, εκ των οποίων οι 117 γυναίκες και 111 άντρες, ανάμεσά τους 53 παιδιά κάτω των 16 χρόνων. Η μαρτυρία του απεσταλμένου του Διεθνούς Ερυθρού Σταυρού Eλβετού George Wehrly ο οποίος έφτασε στο Δίστομο μετά λίγες μέρες μιλάει για 600 νεκρούς στην ευρύτερη περιοχή.

Ένας από τους επί κεφαλής που θεωρήθηκε υπεύθυνος για την σφαγή στο Δίστομο Χανς Τσάμπελ (Hans Zampel) μετά το τέλος του πολέμου συνελήφθη στην Γαλλία και εκδόθηκε στην Ελλάδα. Στην πορεία ζητήθηκε η μεταφορά του στην Γερμανία για τις εκεί έρευνες όπου και παρέμεινε. Σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες ζει ως σήμερα ελεύθερος.

Ο λοχαγός των SS Φριτς Λάουτενμπαχ (Fritz Lautenbach) είναι ο άνθρωπος που εκτέλεσε την εντολή και συνέταξε την σχετική ψευδή αναφορά. Η αναφορά του Lautenbach αμφισβητήθηκε άμεσα από τον επίσης αυτόπτη μάρτυρα της μυστικης αστυνομίας, Georg Koch, o οποίος συνόδευε την αποστολή.

Τις 24 Ιουνίου 1944, οι Γερμανοί επανήλθαν και έκαψαν τα σπίτια και τις θημωνιές στα αλώνια του Στειρίου, χωρίς ανθρώπινες απώλειες αφού οι κάτοικοι του είχαν προλάβει να κρυφτούν σε γειτονικές δύσβατες περιοχές του χωριού.

Μέλη του ίδιου συντάγματος είχαν πραγματοποιήσει ένα μήνα μόλις πριν, την Σφαγή της Κλεισούρας με 273 αμάχους νεκρούς ανάμεσα τους παιδιά και βρέφη.

Τα ιστορικά αίτια της Σφαγής του Δίστομου. Η ομιλία του Μιχάλη Λυμπεράτου κατά την παρουσίαση του βιβλίου ΔΙΣΤΟΜΟ 10 ΙΟΥΝΙΟΥ 1944 - ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ανακτήθηκε στις 17/6/2014
70 χρόνια από τις σφαγές σε Δίστομο και Οραντούρ, Christian Ignatzi / Άρης Καλτιριμτζής http://www.dw.de/, ανακτήθηκε στις 18/6/2014
Μάγερ, Χέρμαν Φρανκ, Αιματοβαμμένο Έντελβαϊς. Η 1η Ορεινή Μεραρχία, το 22ο Σώμα Στρατού και η εγκληματική δράση τους στην Ελλάδα, 1943-1944, Τόμος Β', Βιβλιοπωλείον της Εστίας, Αθήνα 2009, σελ. 167
Δήμος Διστόμου, Σφαγή του Διστόμου









Τρίτη, Ιουνίου 09, 2015

Καλή μας Νύχτα..


Αλκυόνη Αγαπημένη...



Η ζωή δεν μαθαίνεται από δεύτερο χέρι..
Δεν είναι μια κυρία που φτάνει μόνο να στη συστήσουν
με όλους τους κανόνες της ευγένειας κι εσύ
να χαμογελάς,.. να κάμεις ελαφρά υπόκλιση και
να πεις χαίρω πολύ…
Ζήσε για να μάθεις…
Πάρε τα ρίσκα σου..
Μη φοβάσαι…



«"Να ονειρεύεσαι ..." μου 'λεγε ένας φίλος που μ' αγαπούσε και με ήξερε καλά.


Τα όνειρα, συνήθως προδίδουν.
Παραπλανούν.
Καμιά φορά και σκοτώνουν.
Όμως, δεν γίνεται να ζεις χωρίς να ονειρεύεσαι ...
Δεν έχει νόημα.
Δεν έχει ουσία.
Να ονειρεύεσαι!
Κοίτα μόνο να 'χεις σταμπάρει καλά την έξοδο κινδύνου από τα όνειρά σου.
Τότε σώζεσαι ...


Και ποια είναι η έξοδος κινδύνου;
Τίποτα δεν είναι στη ζωή, το παν!
Έχει και παρακάτω ...;
Έχει κι άλλο ...
Προχώρα, λοιπόν, ξεκόλλα!
Αυτή είναι η έξοδος κινδύνου!»


"Όλα σε 'μένα βρήκαν να συμβούν;" Αυτή την καραμέλα γλείφεις συνεχώς και κλαίγεσαι. Όλα συμβαίνουν σε όλους μάτια μου. Στ΄ορκίζομαι......................Δες τα όλα από την αστεία τους πλευρά. Κάνε λίγο καλαμπούρι. Έστω και μαύρο. Ωφελεί. Κι αν θες να ξέρεις ο μεγαλύτερος χωρατατζής είναι ο Θεός. Ακόμα δεν το ΄χεις καταλάβει;

Casting Ψυχών



Ένας απίστευτος σκηνοθέτης ξυπνά μέσα μας και μια άγρια χαρά μας κατακλύζει όταν πρόκειτε να γνωρίσουμε κάποιον άνθρωπο. Το σκηνικό στήνεται, το σενάριο έχει ήδη γραφτεί πότε από ένα σεναριογράφο πότε από δύο.  Ο Διευθυντής φωτογραφίας λαμβάνει θέση, φωτισμός απαραίτητος και έτοιμος, σκηνικά, κοστούμια όλα έτοιμα. Και έρχεται η στιγμή του casting... ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ... και τότε ανοίγουν τα portfolio... για να δω τι έχω, ψηλός, καστανός με πράσινα μάτια... μμμμ... μου κάνει για αυτό το έργο??? Για να ρίξω μια ματιά ακόμα, << αυτή ποια είναι?? έχει κορμί λαμπάδα? είναι ξανθιά φυσική ή βαμμένη? είναι καστανή? είναι κοντή? είναι ψηλή? είναι παχιά? έχει π@π@ για brazilian μαγιό? Και στοιβάζονται οι υποψήφιοι...
Σαν ένα παζάρι, σαν μια λαϊκή αγορά όπου μπορείς να διαλέξεις πάντα κάτω από συγκεκριμένα standars. 
Εμείς οι σκηνοθέτες έχουμε φτιάξει μια συγκεκριμένη εικόνα του πρωταγωνιστή στη ζωή μας έτσι δεν είναι? Δικό μας το έργο, δικό μας το σκηνικό, δικά μας όλα, άρα?? Εμείς το μαχαίρι εμείς και το πεπόνι... Καμμιά φορά σχεδόν πάντα όμως και στους πρωταγωινστές δεν υπάρχει αξιοκρατία... Μπορεί το έργο να είναι εξαιρετικό και να έχει όλα τα προγνωστικά με το μέρος του για το επικείμενο Oscar, αλλά... αλλά... αν είσαι λίγο παχουλή, λίγο κοντούλα και κάνεις το λάθος να ερωτευτείς συγκεκριμένης φύσης και θέσης πρωταγωνιστή, αν είσαι αντράκι με κοιλίτσα και λίγο αέρα στα μαλλάκια και θελήσεις στο έργο σου για πρωταγωνίστρια, τότε ακούς από τα καμαρίνια του μυαλού .. << που πας ρε Καραμήτρο... !!! >>   
Και τότε αναρωτιέσαι ... Τι δε πήγε καλα??? Όλα ήταν... είναι... τέλεια, γιατί??? 

Συνεχίζεται...